טיפה אחרת
blog

המים הם הטלפון של הבריאה

מה דעתך על הרעיון הפשוט להתחבר אל הטבע ואל הבריאה דרך המים?
פשוט לאפשר להם להחזיר את הגוף והנפש שלך לזרימה הרמונית, בסנכרון עם הבריאה? נשמע לך פשטני מדי?
כיום, כשאנחנו מרגישים בתוך ים סוער עולה גם המודעות לנושא של גלים  ותדרים ולהשפעה שלהם על הגוף. בואו נעשה קצת סדר ונבין איך זה מתקשר בכלל למים ומה החשיבות של התקשורת שלנו עם המים החיים.

אנחנו כמו שוחים בים של אנרגיות

לכל דבר בעולם שלנו יש שדה אלקטרומגנטי. האנרגיה האלקטרומגנטית שאנחנו יכולים לראות בעיניים שלנו, מה שמכונה "הספקטרום הנראה", מהווה רק 0.0035% מהאלקטרומגנטיות בסביבה שלנו. כשקראתי את העובדה הזאת קצת הרגשתי שאני מתהלכת כמו עיוורת, זה ממש שינה את הדרך שבה אני מתייחסת למרחב שבו אני נמצאת ולעולם שנמצא סביבי. זה גרם לי להבין שכשאני נמצאת למשל בחדר או מקום מסוים, אני לא נמצאת ב "חלל ריק". זה יותר כמו להיות בתוך מים ולשחות בשדות של האנרגיה שנמצאים באותו המקום.
המרחב שלנו כל הזמן מלא בגלים מכל הסוגים, מאינפרא אדום לאור אולטרה סגול ועד לתהודת שומאן לשדה המגנטי של כדור הארץ, למחשבות ולרגשות האישיים והקולקטיביים ועוד…זה כמו לשחות בים של מידע שנישא על גלים שונים, שכל יצור בעולם הזה ניזון ממנו.
אנחנו כל הזמן מקיימים אינטראקציה עם התדרים והגלים הבלתי נראים האלה באמצעות המים בגוף שלנו. הם נותנים לנו גם אנרגיה וגם מידע שאנחנו משתמשים בו, בלי בכלל לדעת שזה מה שקורה. בהתאם לתדרים ולגלים שאנחנו פוגשים, אנחנו יכולים להיות במצב של הרמוניה או במצב של כאוס.

גלים של הרמוניה מול כאוס

הגלים שמגיעים אלינו מהטבע ומהבריאה, כמו אור השמש, השדה המגנטי של כדור הארץ, הסאונד של ציוץ הציפורים או המים הזורמים בנחל וכולי מאפשרים לנו להתמלא באנרגיית חיים, בהרמוניה ולהסתנכרן עם העולם שבו אנחנו חיים.

במהלך 150 השנים האחרונות, זיהמנו את הגלים במרחב שלנו במקורות מלאכותיים וכיום, אנחנו נתונים גם להשפעות ההולכות ועולות של גלים ותדרים, שיוצרים כאוס במערכת שלנו.
גלים לא טבעיים כמו
חשמל, רדאר, רדיו ועד לטלפונים סלולריים ו-Wi-Fi, הם כולם תדרים שמבלבלים את החיים. לא רק שהם לא מספקים לנו אנרגיית חיים זמינה, הם למעשה יכולים לגנוב מאיתנו אנרגיה על ידי הפחתת הרמה האנרגטית של המים בגוף..
מה הכוונה שהתדרים האלה מבלבלים לנו את החיים?
המיטוכונדריה שלנו, המים הסלולריים, ה-DNA וממברנות התא שלנו יודעים מטבעם מה לעשות כשהם פוגשים אנרגיה/מידע טבעיים, כמו אור שמש, אור ירח, רגשות וקולות מהטבע,
אבל אין להם שמץ של מושג מה לעשות עם המידע המוטמע ב-nnEMFs (non native electro-magnetic frequencies). הבלבול הזה גורם לכאוס ברמה התאית ובמערכת העצבים שלנו. דרך אגב, יש כיום חוקרי מים שמקשרים את ההשפעות של הגלים הלא טבעיים למצב של התייבשות כרונית אצל רוב האנשים וטוענים שזה הגורם העיקרי לרוב המחלות הפיזיות והנפשיות. 

אז אני לא אומרת עכשיו שכולנו צריכים להיכנס לחרדה מהעניין הזה או לעבור לגור במערה, אבל יש דרכים זמינות למתן את ההשפעה של הגלים הלא טבעיים על הגוף והנפש שלנו. בשלב הראשון, אנחנו רוצים לשלב בשגרת החיים שלנו יותר זמן של חיבור עם הטבע. להקשיב למוסיקה הרמונית שממלאת לנו את הלב בשמחה, לצאת אל הטבע, לפגוש את אור השמש, ללכת יחפים על האדמה, להתחבר לרגשות בתדר גבוה כמו אהבה והוקרת תודה.
לאפשר לעצמנו להיות בתקשורת עם הגלים הטבעיים שזורמים אלינו מהבריאה , כי זה דבר חיוני לבריאות הפיזית והנפשית שלנו וליכולת שלנו לתפקד בעולם הזה בצורה טובה יותר.

 

איך זה קשור למים?

אז כמו שהבנו, כשהגוף שלנו פוגש גלים שמקורם הוא טבעי, זה מאפשר למים בגוף לקבל יותר אנרגיית חיים ולהעלות את רמת החיוניות שלנו. הדרך הכי נעימה שאני מכירה לעשות את זה היא דרך מים חיים. הכוונה היא למים שעברו תהליך שהחזיר אותם חזרה למבנה ולאיכות של מים טהורים בטבע, כמו מי נביעה המלאים במטען האלקטרומגנטי של האדמה, אור השמש ועוד הרבה מכל הטוב שיש לבריאה להעניק. 
כשאנחנו שותים מים כאלה, אנחנו משפרים את רמת המוליכות בתוכנו ומאפשרים לעצמנו להיות בתקשורת פנימית טובה יותר עם עצמנו, אבל לא רק. יש הרבה חברות בארץ ובעולם שעוסקות בהחייאת מים ותיקון המבנה, אבל אני מצאתי פיתרון גם לתיקון המבנה של המים בבריכה. 
כיום, בזכות טכנולוגיה חדשנית של חברת מיבריאה, יש אפשרות להגיע לטיפול במים חיים , להתנקות מהגלים הלא טבעיים הכאוטיים ולהיטען באנרגיית חיים חדשה.
לא מדובר אך ורק בחוויה של רגיעה וניתוק מהגלים המרעישים, יש פה אפשרות לניקוי ושינוי אנרגטי עמוק ולסנכרון טוב יותר עם השינויים בעולם.

למה אני מתכוונת? מעבר לגלים המלאכותיים שזורמים במרחב, העולם עצמו עובר שינויים. למשל, ידוע שתהודת שומאן משתנה, השמש שולחת אלינו כל הזמן חלקיקי אור בכמויות עצומות, שהם למעשה גלים של מידע. חלקיקי האור האלה פוגשים את המים בגוף שלנו, ומנסים להיטמע ולהטעין את האור שלנו שזורם בתוכנו. את הגוף, הנשמה שלנו, את הרוח, את התודעה שלנו. אפשר להגיד שאנחנו נמצאים עכשיו בתוך ים סוער של שינוי תודעתי בכל העולם וכל אחד מאיתנו עובר את זה אחרת. יש מי שחווה עייפות וחוסר אנרגיה למשך ימים ויש כאלה שחווים התעלות והכל מדוייק לפי המיקום שלנו והחיבור שלנו לגל שמגיע. אני מאמינה שהדרך בה אנחנו עוברים בים הסוער הזה היא בהקשר ישיר למים שבתוכנו ולמים שבתוכם אנחנו נמצאים. 

כשאנחנו בתקשורת עם מים שמעבירים אלינו גלים בהתאמה מושלמת עם הבריאה, אנחנו יכולים לעבור שינוי פנימי. זה כמו לדבר עם מישהו בטלפון, רק בלי רעשים והפרעות על הקו ומסביב. יש תקשורת טובה יותר. אפשר להתחבר להדרכה הגבוהה ואל הבריאה עצמה. במצב כזה, נהיה פחות מופעלים מהגלים והתנודות החיצוניות ויותר בחיבור מאוזן עם עצמנו והבריאה.

אז מה אתם אומרים? קופצים אתי למים? 🙂





 

מומלצים עבורך

Call Now Button