התעמלות במים

התעמלות במים היא שילוב אידיאלי בין ספורט והנאה. שעה של פעילות במים ממלאת את הגוף בתחושת חיות, מרץ ואנרגיה. מצב הרוח משתפר, ישנים יותר טוב ויש הפחתה בכאבים השונים.

הפעילות במים מתבצעת במים רדודים וחמימים. אין צורך לדעת לשחות והיא גם מסייעת לאנשים הפוחדים ממים לשחרר את הפחד ולמצוא את הביטחון וההנאה במים.

השיעורים בבריכה שמים דגש על שיווי משקל, שיפור קואורדינציה, חיזוק שרירים, סיבולת לב ריאה, הארכת שרירים וגמישות.

יותר ויותר נשים וגברים נהנים מפעילות גופנית במים, תוך ניצול היתרונות הרבים של העבודה במים.

השיעורים בקבוצות קטנות של עד 6 משתתפים.
בבריכה מתקיימים שיעורי התעמלות במים בשעות הבוקר והערב בקבוצות של חמישה.

התעמלות במים היא שילוב אידיאלי בין ספורט והנאה. שעה של פעילות במים ממלאת את הגוף בתחושת חיות, מרץ ואנרגיה. מצב הרוח משתפר, ישנים יותר טוב ויש הפחתה בכאבים השונים.

להתעמלות במים חמים יש יתרונות רבים. היא מצוינת לסובלים מעודף משקל או כאבי גב וברכיים, מכיוון שהמים מנטרלים את משקל הגוף, אין לחץ על הרגליים והגב. התעמלות במים חמים מעלה את המטבוליזם, משפרת את תפקודי הלב והריאה ותורמת לתחושה אופטימית ושמחה יותר.

הפעילות במים מתבצעת במים רדודים וחמימים. אין צורך לדעת לשחות והיא גם מסייעת לאנשים הפוחדים ממים לשחרר את הפחד ולמצוא את הביטחון וההנאה במים.

השיעורים בבריכה שמים דגש על שיווי משקל, שיפור קואורדינציה, חיזוק שרירים, סיבולת לב ריאה, הארכת שרירים וגמישות.

יותר ויותר נשים וגברים נהנים מפעילות גופנית במים, תוך ניצול היתרונות הרבים של העבודה במים.

 

יתרונות התעמלות במים:



 
  1. כוח הציפה של המים – בניגוד לכוח הכובד, המופעל על גופנו ביבשה, במים פועל על גופנו כוח הציפה. כוח זה מפחית באופן משמעותי את הלחץ על עמוד השדרה והמפרקים. אין זעזועים ואין פגיעה ברקמות. המים מהווים סביבה בטוחה, ללא חשש מנפילות.
  2. כוח הגרר - כל תנועה במים זוכה להתנגדות בזכות כוח הגרר, מה שהופך פעולות פשוטות כמו הליכה למאתגרות. למים יש התנגדות פי 12 מאשר לאוויר. התנגדות זו היא לאורך כל טווח התנועה ותלויה במהירות התנועה.תכונה זו מאפשרת עבודה מאוזנת וברמות מאמץ שונות – ככל שהתנועה מהירה וחזקה יותר, גוברת עוצמת ההתנגדות.
  3. לחץ הידרוסטאטי - במים פועל לחץ הידרוסטאטי, המשפר את זרית הדם בגוף. הוא תורם לשיפור ההחזר התוך ורידי ומסייע לספיגה של בצקות. לחץ הידרוסטאטי מתמשך על הריאות והסרעפת משפר את איכות הנשימה של המתעמל.
  4. שריפת קלוריות מוגברת - עבודה אירובית במים שורפת כמעט פי 2 קלוריות מול אותה הפעילות ביבשה. זאת מכיוון שהמים מצננים את הגוף ומווסתים את הטמפרטורה שלו בעת מאמץ. ברגע שהגוף לא צריך להשקיע אנרגיה בוויסות חום הגוף, הוא מתפנה לשריפה נוספת של קלוריות ממאגר השומנים בגוף.
המחיר לחודש, פעם בשבוע, 200 ₪. בואו לשיעור ניסיון חינם ללא כל התחייבות
ניתן להזמין שיעורים פרטיים במים ביום ובשעה שנוחים לכם. המחיר לשיעור פרטי לזוג/יחיד- 250 ₪
 

התעמלות במים - טיפה אחרת